wall ieniemienie kids

Ik heb een klacht

 
 
Het spijt ons om dit te vernemen, dat een artikel,onze webshop of onze service niet aan uw eisen voldoet. 
Neem direct even contact op met onze klantenservice, dan overleggen we samen even hoe we dit het beste
kunnen oplossen. Indien het een klacht over een artikel betreft, stuur dan even een foto mee aub.

U ontvangt van ons dezelfde dag nog een ontvangstbevestiging,dat de klacht in goede orde is ontvangen en
in behandeling word genomen.
Normaler wijze kunnen we dezelfde dag nog tot een oplossing komen, maar mocht dit om een bepaalde reden
toch iets langer duren, zullen we uiterlijk binnen 14 dagen met een uitsluitsel komen.

Mochten wij samen het geschil niet  op een bevredigende manier kunnen oplossen, willen wij u erop wijzen dat er de mogelijkheid bestaat om het geschil voor te leggen aan de 
 geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk via een klachtenformulier op de consumentenpagina
van de website Stichting Webshop Keurmerk. Http://keurmerk.info/Home/MisbruikOfKlacht.